Friday, March 12, 2010

program HIMPUN!!!

Bergambar kt dpan bas 2..hahahahaha
masing2 bersemangat beb!!

Ni mase nk tunggu bas dtg..
sempat gak possing!! hehe


terrbaiikkkk!!!!!!


byk bergambar je kitorg ni..hehehehe


gadis melayu..cehwah!!
hehehehe


iron men!!!
hahahaha


no comment,,


same 4 this picture!!
no comment,,


ni kt dlm bas mse dh nk blk..
bpak pnas giler..aircond rosak kot!!!
berpanas la spnjang prjlnn nk blk UUM..
HIMPUN!!!
atau nme pnohnye Himpunan Patriot Negara...
ia mrpkn 1 program yg sgt baik kpd generasi muda kini...dlm program ni, kite akan didedahkan tentang sejarah dgn lbih dekat khususnye detik2 kemerdekaan ingin diproleh...cara pndekatannya jge agak berkesan..klu sblm ni, aku mmg x minat bljr sjrh...bljr sjrh pn semate2 utk lulus exam!! (tp x lulus pn..hahahaha)
just cukup2 mkan je...
dlm program ni jge sgt mementingkn smgt berpasukan...


'one for all, all for one'
Lagu Tema
WARISAN
di sini lahirnya sebuah cinta
yang murni abadi sejati
di sini tersemai cita-cita
bercambah menjadi warisan
andai ku terbuang tak diterima
andai aku disingkirkan
ke mana harusku bawakan
ke mana harusku semaikan cinta ini
betapa di bumi ini ku melangkah
ke utara, selatan, timur dan barat
ku jejaki
aku bukanlah seorang perwira
gagah menghunus senjata
namun hati rela berjuang
walau dengan cara sendiri
demi cinta ini
ku ingin kotakan seribu janji
sepanjang kedewasaan ini
ku ingin sampaikan pesanan
AKULAH PENYAMBUNG WARISAN










Friday, January 1, 2010

SAHABAT???




Sahabat Yang Baik
Umpama pembawa minyak wangi..
mungkin dia akan memberikannya kepadamu, atau kamu akan membeli daripadanya, atau kamu akan mendapa aroma harum darinya..


Sahabat Yang Tidak Baik
Diumpamakan seperti peniup dapur tukang besi..
mungkin dia akan membakar pakaianmu, atau mungkin kamu akan mendapat bau busuk darinya..


Selemah-lemah manusia ialah yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari..


Sahabat yang baik,
Apabila dipandang wajahnya membawa mengingati ALLAH,
Mendengar kata2nya menambahkan ilmu,
Terlihat gerak-gerinya meninggikan takut kepada ALLAH,
Berkawan dengannya berjuang ke jalan ALLAH..


Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan walaupun maut menjadi noktahnya..
Kerana seorang sahabat itu terlalu istimewa dalam doa saudaranya yang lain biarpun tanpa bayangnya..



p/s: Thanks 4 being my friends....=)

WELCOME 2010


Thun baru menjelma lagi..
Umur makin meningkat, pemikiran makin padat, jadual mkin ketat, cume kekasih je belum dapat..hahahaha
ape azam korang thun ni?? azam aku nk cari org yg bernama AZAM..hahaha
xde lah, azam aku nk jadi BAIK!!! Lg baik dr thun lepas dn thun2 sblumnye..
kepada sahabat2 ku, bersedialah untuk nantikan kelahiran seorang insan yg baik hati..(aku la 2..hehehe)
semoga thun 2010 akan membawa sinar kejayaan, kegembiraan, keimanan dan yg sewaktu dgnnye utk aku dn insan2 yg penting dlm hidup aku....(of coz my family..=))
kesimpulannye, jdlah manusia yg berguna untuk Agama, Bangsa dan Negara..

p/s: bak kata pepatah, "if a man slaps u on the right cheek, give him the left cheek."

Thursday, December 31, 2009

SIME DARBIAN FC






Inilah wajah2 atlit sime darby yg main futsal..
Mmg best la mse ni..
Patutnye team sime darby yg mnang, tp nk wat cm ne..
xde rzki nk mnang RM2ooo..haha


p/s: Hrp2 next time leh jd juare..=)

Monday, December 7, 2009

CHELSEA FC


Chelsea, aku memang minat kot kt Chelsea ni..

sjak zaman batu lagi..

bagi aku, no matter what happen

Chelsea always in my heart..

"KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH!!" Welcome to London, Home of Chelsea FC..
Impossible is nothing..
Only Chelsea in my heart...=)

FRIENDS FOREVER


Poem ni aku tujukan khas kpd sahabatku yg berada di SIME DARBIAN..
Aqilah, Nabilah, Izzaty, Fatin....
Silalah tersentuh dgn poem ni ye..hehehe